16 Kasım 2012 Cuma

asi StyLa yaralarım KabuK tutmaz şarkı sözü

Hadi çek babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yanıyor yar yüreğim tabib neylesin
Yaralarım kabuk tutmaz derman sendedir
Ya gel ya bir selam gönder gönlüm dardadır
Ya gel ya bir selam gönder gönlüm dardadır
Yanıyor yar yüreğim tabib neylesin

Hayat bana bir oyundu oynadım ve bitti yar
Bir kumardı belkide attım işte bende zar
Param yoktu belkide sol yanımda bir kalp var
Milletin gözünde sende oldun işte piyon yar

2 odalı bir evim ve vardı benim bir ailem
Sildim attım onları okul zaten koftiden
Anlatırdım durmadan ve bıkmadan ben yazardım
Bir kalem ve bir kağıt oldu şimdi sırdaşım

Genç yaşımda saçlarım ağardı kaşlarım
Dikilmiş bir fidandım bak kırıldı kollarım
Bir güneştim belkide yaklaşırsan yakardım
Zehir olsa elinden çekinmeden yutardım

Arkadaşlar içinde dışlandım her zaman
Bir bisiklet olmadı izliyordum uzaktan
Alamamaktan değil ulan alamadıki ey babam
Annem ise zannederdi çocuktum ben anlamam

Bir masamız olmadı yerde yerdik ekmeği
Belki çeşit fazla yoktu paylaşırdık sevgiyi
Biz babadan böyle gördük böyle gördük be abi
Kaya koca tutarmıydı ellerinden ben gibi

Sabah 8 iş başı uyandım uykudan
Evde şeker kalmayınca çay içmezdik biz ulan
Garip geldi sözlerim farklı triplerdesin
Yazdığım bu hayatımı sen filimden izledin

Son modaymış kahpelik modaya uymadık
Çeşit çeşit elbiseyle her gün gezip tozmadık
Bir söz derdi hep annem namus için yaşardık
Namus denilen gururu biz pazardan almadık
Bir söz derdi hep annem namus için yaşardık
Namus denilen gururu biz pazardan almadık

Yanıyor yar yüreğim tabib neylesin
Yaralarım kabuk tutmaz derman sendedir
Ya gel ya bir selam gönder gönlüm dardadır
Ya gel ya bir selam gönder gönlüm dardadır
Yanıyor yar yüreğim tabib neylesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder