9 Kasım 2012 Cuma

Asi StyLa - [ Hz. MUHAMMED (sav.) AŞK'I ] Şarkı Sözü

Esselatu Vesselamu Aleyke  Ya Habib ALLAH
Korkuyorum Nefisten Acizim ResuLLah
Tek Bir Dinimiz Var Bizim LE İLAHE İLLALLAH
Ahiret Gününde Rabbim Affeyle ve Bağışla

Allah Keramıyla Yanar Gönül Hergün Zikreder
Helaliyle Anam Hakkın Sütün Beni Kör Eder.
Kokun Cennet Bahçesi Vücudumu Mest Eder.
Bir Muhammedim Var Benim Alemlere Rahmeder

4 Bir Yanda  Melekler İsmin İLe Zikreder
18 Bin Aleme Geldi Güzel Peygamber
O Günleri Göremedim Yürek Beni Kahreder.
Annelerin Ayakları Cennet Kokusu GizLer.

Ahirette Bir Hesap Var Korkmuyorum Ölümden
Korkum Ölüm Değil Yarap Kötü Olan Amelden
El RAHMAN El RAHİM El MELİK El KUDDÛS
Abdulkadir Geylani Sey Rahmeti Rufayi

Senin Aşkın Derinde ALLAH'ım
Canım Kurban Olsun KuLunum
Huzuri Mahşerde SakLa
Acizim Ya ResuLuLLah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder