11 Kasım 2012 Pazar

asi styla öyle doluyum ki şarkı sözü

Kurban olam gel göreyim
Ellerinde Can Vereyim
Yangın yeri Oy Yüreğim
Sen Suyum Ol Ben Söyleyim
Halden Anla Ben Köleyim

Kalbim Durda Bugün Bi Yavaşla
Ritimlerim Serin Hızlı Atışta
Seni Düşünen Biri Daha Yok Hayatta
Neyin Çapındasın  Sen Hala

Belkide sevdim ama o çok uzakta
Duman Diye Çekiyorum Her Kapakta
Hayaliyle Canlanıyor Odamda
Anam Derki Oqlum Bir Yavaşla

Göz Altlarım Morardı Genç Yaşta
Her Gören Diyor Bu Nasıl Sevda
Son Dal Cigaramı Yaktım Bu Gece
Sigaramdan Sana Bin Nefes Olsun

Her Bir Dumanda Bu Ciğerim Bogulsun
Toprak Atın Üzerime Huzur Bulsun
Vur Mezarcı Kazmayı Derin Olsun
Mezarımın Üzerine Bülbül Konsun

Aşkım Dibinde Bir Şarkı OLsun
Ben Öldüm Aşkım Canın Saqolsun
Son Bir Vasiyetim Dileğim Senden
Bir Çoçuğun Olursa Adı TANER olsun

Bilirsin Ya Beni Dik Kafalıyım , Sus Kurban Olayım Söyletme
İnanki Çok Doluyum İnan Öyle Doluyum Ki Diçle Gibiyim
Fırat Gibiyim Durgun durgun Akarım Ama İçim İçim Coşarım
Sus Söyletme Beni  İnan Öyle DOLUYUM Ki
Lan şimdi Orta Yerinden Durduk Yere Çatlarım
İNAN Öyle Doluyum ki Patlamaya Hazır Mayın Gibiyim
Bir Bombayım Bombayım ....

Kurban olam gel göreyim
Ellerinde Can Vereyim
Yangın yeri Oy Yüreğim
Sen Suyum Ol Ben Söyleyim
Halden Anla Ben Köleyim

Ve Asi Styla 2012 Gaziantep Rap Time Anlamsız Duygular Records
Biz Herzaman Burdayız.

Kurban olam gel göreyim
Ellerinde Can Vereyim
Yangın yeri Oy Yüreğim
Sen Suyum Ol Ben Söyleyim

Halden Anla Ben Köleyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder