16 Kasım 2012 Cuma

Asi Styla Ne Mi Yaptım Şarkı Sözü

offf offf
Bugün pazartesi
Mutlu mesut dururken gece saat 1 sularında bir mesaj geldi aniden
Tuğbam diye kayıtlıydı rehberimde can veren
Bitti artık diyordu bitti
Doldu gözlerim aniden ben onu bu kadar çok severken
O vazgeçiyordu benden
Ya Ya ya

Bir sigara gibi yaktın yar ciğerimi
Mecnun Leyla neki ver kalbimi geri
Dinle yarrrrrrrrr

O gün pazartesiydi mutlu mesut dururken
Bir mesaj geldi aniden hayatımı mahveden
Tuğbam diye kayıtlıydı rehberimde can veren
Bitti artık diyordu doldu gözler aniden

Durdu nabzım atmadı hayat veren giderken
Yemyeşildi gözleri mutluluğu çizerken
Cebimdeydi yüzükleri ben hayaller kurarken
Ben hayaller kurarken oydu beni terk eden

Gözümde yaş kalmasın hayallerim can alsın
Benliğimi alıp giden Tuğba artık yaşasın
Örnek olsun bu aşkım diyar diyar dolansın
Taner'le Tuğba'nın aşkı masallara yazılsın

Çok değildi isteğim çok mu gördün Allahım
Ben kulun değilmiyim ki en derinden kanattın
Mutluluk yokki bende bırak yaram kanasın
Yeşil gözlüm yokki artık resimlere bakardım

Sana gerçeklerden hatta en gerçeklerden bahsedecem
Bir gece yarısı ansızın kapın çalınsın
Seni benim kadar sevmeyen ama benim seni sevdiğim kadar
Seninde onu sevdiğin sevgilin olsun
2 sokak ileride bir gün cesedini göstersinler sana
Bir elinde silah bir elinde resim
Ve kalbinin tam ortasında bir kurşun yarası olan
Cesedimi sana göstersin
Senden tek bir dileğim var o zaman çığlık atma ağlama
Otur dizlerinin üzerine sol cebimdeki mektubu al
Ve seni benden az seven sevgiline oku !
Öyle bir okuki GaziAntep seslerinle haykırsın
Benim sana olan sevdamı çocuklar bile duysun
O mektupta 2 satır yazı var. Şöyley de;
Benim benim sevmediğim Taner benim için canını verdi Sen bana neyini verdinki

Bir sevda masalı benimki Raplerimde parçalarımda dile geliyor sevdam
Ben onu onsuz sevdiğim sürece yaşayacak bu sevdam
Hadi çek babaaaaaaaaaaaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder