27 Kasım 2012 Salı

asi styla ft fatih uğurlar olsun şarkı sözü sözleri


hadi çek babaaaa

eller sarmaz bu yarayı
kurmuşlar düğün alayı
gitti yarim gelmez oldu
uğurlar olsun uğurlar olsun
uğurlar olsun uğurlar olsun yar

hadi çek babaaaaa...
ben bugün bi haber aldım aniden
beyazlar içinde gelin oldun sen
nasıl kıydılar nasıl annem
param yoktu söyle bu mu tek neden
Allahım onu nasıl aldın sen
bi taş bile çatlar orta yerinden
yaralı bu gönlüme söz dinletemem
sen gitsen bile yar ben gidemem
unut diyorlar çok basit ama
içimde kopuyo sanki bi fırtına
değiştiren kim kızardı gözler
Allahım aşkı derine işler
ben beni bugünde yine kaybettim
annem diyor ki bu sen değilsin
beni bana bırakın ölüme terkedin
derinden attım ben façayı derin
çok geç artık geldi bak ecelim
aç kollarını geliyor meleğim

artık demir almak zamanı gelmişse zamandan
meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan
hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yoL
sallanmaz o kalkışta ne mendil ne de kol
rıhtımda kalanlar bu seyahatten
elemli günlerce siyah bir ufka bakarlar
gözleri nemli bir çare gönüller
ne giden son gemidir bu
ne de hicranla hayatın son matemidir
bu dünya da sevmiş ya da sevilen nafile bekler
bilmezler ki giden sevgililer dönmeyecekler
bir çok seneler geçti dönen yok seferinden
işte açıklıyorum gittikleri yeri
kara bir toprak adı ölüm bu seferin
ölüm ölüm...

fatih ve ben asi styla 2012 gaziantep rap time
arabesk rapin kralı biz her zaman burdayız...

eller sarmaz bu yarayı
kurmuşlar düğün alayı
gitti yarim gelmez oldu
uğurlar olsun uğurlar olsun
uğurlar olsun uğurlar olsun yar şarkı, sözü, sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder