23 Kasım 2012 Cuma

asi styla kendin ol şarkı sözü

belki nedeni sen belkide yakın ölüm
hayat sarmış bilemeden oldum düğüm
seni sana anlatayım mı dinle gülüm

Hadi Çek Baba

Belkide Bugün Sarhoşum Bir Ayyaş
Beni Sana Anlatacak Kadar Gülüm
Bilemiyorum sen bir farklısın
belkide senin adındı ölüm canım

Eğer adın ölümse çoktan öldüm
kefenledin beni topraga göndün
Anam haklı benim yaşarken öldüm
Dost diye Tavir Etme Çok Sövdüm

Canım çoktu benim çok cana kıydım
8 Asliyeydi Belki kötü sonum
Biraz Güler Yüzlüydü hakimim
Gülenlerden Ben Hep Darbe Yedim

Bitmiyor Bugünde Sana Bir İsyan
Koftiten Yaşıyorum Hayatta
Zaten Birgün Herkes Ölecektir  yar
Bin Canım Olsa Oda Yoluna feda

Nasıl Gidiyor Doğru Yazmışmıyım
Anlatıyorsam eğer ne mutlu bana
Birazda Hayatı Kattım Arasına
Hayat Diye Tavir Etmek İstemem

Beyaz Sayfalarım İsyan Ediyor
Kendini Beğenen Şımarık Gidiyor
Kanım Akıyor Ama Kimse Sarmıyor
Dedim Ya Azrail Çağırıyor

Düşüncelerine Tutun Kendi Vicdanının Yargıcı
Kendi Günahının Tövbekarı Ol
Kendi Acını Sabredeni kendi Sıkıntını İlacı
Kendi Dertlerinin Dermanı Ol
Kendi Yanlızlığının Dostu
Kendi Cümlelerin Anlamı
Kendi Sessizliğinin Sesi Ol
Dedim Ya seni sana anlatamam
sen kendin ol kendin ol

belki nedeni sen belkide yakın ölüm
hayat sarmış bilemeden oldum düğüm
seni sana anlatayım mı dinle gülüm

Beat By Dj Gündem Ve Ben Asi StyLa Gaziantep Rap Time
Anlamsız Duygular RECORDS Biz Herzaman Sizin İçin Burdayız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder