12 Kasım 2012 Pazartesi

asi styla CeHennemde yan kızım şarkı sözü

Beat By Dj Gündem 2012 Asi StyLa Gaziantep Rap Time Anlamsız Duygular Record's

Merhaba Dostlarım
Yine ben aşk adamı asi
namı değer Asi Styla
o yar benden vaz geçmiş be gardaş

çektim işte oldum yine bir ayyaş
kafam yine çok güzel be
bu parça benden dostlarıma armağan olsun
hadi çek baba çek


Her bir güneş doğduğunda
Başlayan bu dertlerim
Her uykudan kalktığımda
Belki dönmüştür derim

Bazen dalıp gittiğimde
Kaybolur bu benliğim
Duman çeker ciğerlerim
Derdi keder hallerim

Uyandım bir uykudan ve
Annem bana kalk dedi
Oturduğum soframda
Yediğim ekmek zehir gibi

Sen üzülme canım anam
Yar benden vaz geçti
Dost dediğim adamlar
Şimdi bana sırt çevirdi

Paylaşırdım bir zamanlar
Ekmeğimi gardaşım
Nerde hata yapmışım
Söyleyin be dostlarım

Hanginizin namusuna
Yan Gözümle bakmışım
Ben herşeyi ayıkken
Kaybetmişim sırdaşım

Gel kadınım dinle beni
Sevmişim lan ben seni
Anlamazsın Sendemi
Coştu şimdi serseri

Çek silahı durma haydi
Gasp et ulan kalbimi
5 yıl da infaz aldım
Hüküm giydim sevmedin

Koftiden bu sözlerin
Nasır tuttu ellerim
Yasaklandı sözlerim
Hani nerde gençliğim

Tencerede pişirdim
Kapağında ben yedim
Her bir gelen sırtımdan
Vurdu gitti devrildim

Şimdi o güzel gözlere
Sürme Rümel çekmişsin
Beş para etmez ulan
Senin meşhur güzelliğin

Ruhun orospu olmuş
Nerde benim sevdiğim
Hani şimdi nerde lan
O doğal güzelliğin

Öyle durma Azrail
Öyle durma hadi gelde beni öldür
Beni sevmeyen o kahpenin yüzünü
Hadi bari böyle güldür

Bak yine diyorumki yüzün gülsün
Yüzün gülsün

Anam Babam Gardaşım
Utanmayın benim yüzüme tükürün
Yüzüme tükürün

Ben bir garip aşıktım ulan
Saflığımdan oynadın
Merhametin kalmamışki
Yeter acıyor bu canım

Bende bir insanım evet
Bende bir insanım
Benimde var bir canım
Ettiğin Günahlarınla  Ettiğin Günahlarınla
 Cehennemde Yan KIZIM  Cehennemde Yan KIZIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder