26 Mart 2013 Salı

asi styla yarın bugün düğünü var şarkı sözü

Asi Styla - Yarın Bugün Düğünü Var Şarkı Sözleri

Geçenlerde Bir Düğün Vardı Mahallemde
Kahretsin Gitmek İstemedim
Ama Dostlar Zorlayınca Gittim İşte
Birde Ne Göreyim Evlenen Benim Yarimmiş Be
Görünmemek İstedim Ona
Bir Dostumla Not Saldım Birde Poşet
İçinde Gözyaşım Vardı Tanerden Geline Hediye..

Durun Dostlar Durun Durun
Yarin Bugün Düğünü Var
Kaz Mezarcı Derin Derin
Davulun Sesi Gelmesin

İnce Telli Bir Sazım Var Yeminli Çalmaya
Senin Saçların Gibiydi Hiç El Değmemişti Ya
Aldım Elime Bugün Sazı Çaldım İşte Bi Parça
Kapat Görmesin Saçını Ört Başına Bi Yazma

Sazın Neden Çalmıyordu Sorma Şimdi Sen Bana
Senin Saçların Gibiydi Hiç El Değmemişti Ya
Helali Oldun Ellerin Haram Kıldılar Bana
Saklıyordum Görmesinler Düğünde Çalmaya

Bir Sıkıntı Vardı Bende Anam Dedi Hayrola
Çıkıp Gezmek İstedimde Var Elimde Bir Bira
Ayaklarım Kırılsaydı Gezmeseydim Sokakta
Gördüm Orda Lan Seni Ben Bembeyaz Bir Duvakla

O Gün Bugün Çalar Sazım Bak Tutuldu Dillerim
Parmağında Bir Yüzükle Evleniyor Dilberim
O Gün Akan Gözyaşımı Bir Poşetle Gizledim
Bir Kağıda Bir Not Yazıp Birde Vasiyet Eyledim

Birgün Ölürsem Eğer Ben Gözyaşımı Getirin
Bir Fidan Dikin Mezara Gözyaşımla Besleyin
Ben Severken Ölmüşümki Gerçek Oldu Hayalim
Anlı Şanlı Bir Düğünle Bak Evlendi Helalim

Yanmadım Ben Hiçbirine Anam Şimdi Neylesin
20 Yaşında Bi Genci Şimdi Toprak Eyledin
Anam Birgün Ölürsen Benim Yanımdır Yerin
Öldüğümde Sahip Çık ki Burda Derdi Çekmeyim

Bir Sazım Vardı Benim Yeminliydim Çalmaya
Aldım Elime Bugün Sazı Çaldım Sana Son Bi Parça
Neden Çalıyorsun Diye Sorma Be Senin Saçın Gibiydi Hiç Bir El Değmemişti Ona
Hiç Bir El Değmemişti Ona..

Ama Şimdi Senin Saçların Ve Vücudun Başkasının Kollarında
Neden Saklıyorsun Diye Sorma Bana
Düğünümüzde Çalacaktım Sana Bi Parça
Kısmet Olmadı Be

Sana Gözyaşlarımı Salıyorum Bir Poşet İçerisinde Düğün Hediyesi Olarak
Senden Birde Vasiyetim Var
Eğer Birgün Ben Ölürsem Mezarıma Bir Fidan Dik
Ve Onu Gözyaşlarımla Besle Doya Doya

Durun Dostlar Durun Durun
Yarin Bugün Düğünü Var
Kaz Mezarcı Derin Derin
Davulun Sesi Gelmesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder