10 Mart 2013 Pazar

asi styla ft arsız bela beni bul şarkı sözleri

arsız bela ft asi styla 2013,

Arsız Bela
sen aynı sen değil ben aynı yerdeğim
unuturmu yüreğim (kolaysa sen unut)
kolaysa sen unut bütün hatıraları
ben unutmam meleğim


Asi Styla
yine seni yazdı kalem dur dedim
anlattım anlamaz o dedim


Arsız Bela
çığlık çığlığa geceler yaşadım
bir bendim ona şarkılar yazdım


Asi Styla
hasrete gül dedi günü gün etti
yağmuru sev dedi bi yazdı gidişi


Arsız Bela
bir bardak su gibi özledim
aldı hasretimi kerbela etti


Asi Styla
sahrada gezen bir mecnun gibi
kollarında ölsemde yetmedi


Arsız Bela
ne yapayım bu aşkı bitirmek için
içimdeki seni söküp atmak için


Asi Styla
dur arsızım anlamıyorsun
sen bir fırtınasın dinmiyosun


Arsız Bela
her gününü zehir eden oysa eğer
asi desinler takma be olsun


Asi Styla
kapkara bir gözleri vardı ki
yazıyorken bile anlatamam onu


Arsız Bela
sivasın sessiz gecelerinde ben
çığlıklarımda haykırdım onu


Asi Styla
bir fırtınayla gelen kum gibi
dört bi yana savurup çekip gitti


Arsız Bela
ben ona şarkılar yazıyorum diye
kırdı bu kalemimi örtbas etti


Asi Styla
bu şehrin uzak yerlerindeyim
gücün varsa haydi gelde bul beni
kendi memleketinde mülteci gibi yaşamak
nedir bilir misin sevgili
ey gözlerine vurulduğum
ey gülüşüne yandığım
ey adına hergün şarkılar yazdığım
birgün anlarsan hasretin ne demek olduğunu
senden bir tek isteğim var
haydi gelde bul beni
birgün anlarsan hasretin ne demek olduğunu
gücün varsa bul beni...


Arsız Bela
sen aynı sen değil ben aynı yerdeğim
unuturmu yüreğim
kolaysa sen unut bütün hatıraları
ben unutmam meleğim

Arsız Bela, Asi Styla, 2013, şarkı, sözü, sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder