14 Mart 2013 Perşembe

asi styla bir kadına köleyim 2013 şarkı sözü

Asi Styla - Bir Kadına Köleyim Şarkı Sözleri

anılarla doldu taştı boş odam
andıkça kanadım içimde yara
bir hayalin vardı birde sigaram
seni içtim durdum sabaha kadar

yar bugünde doldu taştı hasretinle gözlerim
akan bu gözyaşlarımı silmedim ki sen göresin
odam kireç tutmuyor ki doldu taştı hayalin
benim adım tanerse ben bu aşkı özleten

her adın geçince gülüm şu sol yanım sızlıyor
ben unuttum desemde hatıralar bitmiyor
kurban olam ey güzel hiç bi günüm geçmiyor
kırıldıkça büyür insan ruhum artık sığmıyor

çok değildi isteğim çok mu geldi sevgilim
biraz tebessüm etseydin bugün böyle değildim
nasıl bir güzellikti böyle güzellik görmedim
beni dümdüz edip giden bir kadına köleydim

bitti diyor satırlarım kalbim orda dur diyor
her bi geçen günümde kalbim artık atmıyor
unut desen sen bana taner doğan duymuyor
çok kolaysa unutmak peki neden olmuyor

senin bir sevdan var ki
derinden yıkar...
öyle bir gözlerin var ki
yemin ederim bakanlar yanar...
ve öyle bir gidişin var ki
ölmek yanında gülmek kadar...
ulan seviyorum be ulan seni seviyorum be
çok değildi isteğim çok mu gördün sevgilim
biraz tebessüm etseydin bugün böyle değildim
nasıl bir güzellikti böyle güzellik görmedim
beni dümdüz edip giden bir kadına köleydim

anılarla doldu taştı boş odam
andıkça kanadım içimde yara
bir hayalin vardı birde sigaram
seni içtim durdum sabaha kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder