18 Mart 2013 Pazartesi

Arsız bela & deniz demir ft asi styla - aşka dair 2013 şarkı sözü

Arsız bela & deniz demir ft asi styla - aşka dair 2013 yeni şarkı sözü

Asi Styla
Yüreğimin Ortasında bir sancı
Yaz diyor ama sende doldur hancı
Beni size anlatamaz hiçbir Şarkı
Bugün Tadım Tuzum Hepten Kaçtı

Arsız Bela
İçim Yanar Sensizken Kolay Değil Ayrılık
Ben Sensiz Bir Dünya Düşünmem Artık
Gideceksin Biliyorum Fayda Etmez Hiçbir şey
Yalandan Olsa Bir Kez Gül Yüzüme Öldürme

Asi Styla
Yüreğimin Ortasında Bir Sancı
Yaz Diyor Ama Sende Doldur Hancı
Beni size anlatamaz hiçbir Şarkım
Bugün Tadım Tuzum Hepten Kaçtı
Bi Sevdiğim Vardı Anlatırdım
Onu Bu Şarkılarda Yaşatmıştım
Hergün Aynı Sorular Soruyorlar
Allahım Beni Anlamıyorlar
Döndüm Kıbleye Açtım Ellerimi
Allahım Bir Çıkar Yol Göster
Şizofren Gibi Yaşamaktansa
Ölmeyi Tercih Eden Bir Hureyre
Aklıma Takılıyor Hep Bi Düşünce
Herkes Diyorki Nasl Sevdin Be
Benm Bildiğim Tekbirşey Var
Mutlu Olacaksın Ölüm günümde
Böyle Bi Feryat Kimde Duyuldu
Hangi Bi Kul Sana Böyle Vuruldu
Semahtaki Melekler Bile Duydu
Saat 05 Kar Yeni Durdu
Şimdi Bembeyaz Bütün Hayallerim
4 Bir Yanımı Seninle Süsledim
Ben Bu Aşka Sürgün Bir Şair
Herşeyi Yazdım Bu Aşka Dair

Arsız Bela
İçim Yanar Sensizken Kolay Değil Ayrılık
Ben Sensiz Bir Dünya Düşünmem Artık

Deniz Demir
Tarumar Bi Hayat Bende Kefene Sarıldı Son Umut
Yaşam Dediğin Zordu Belki Senle Ölmek Mutluluk
İçim Buruk Geçmişimle Sızlamaz O Kalbi Belki
Yarıda Kaldı Hayatımdan Bir Romandı Bak Tükendi
Can Tükenir Yollarında Her Nefesim senin için
Acımıyorsun Anlıyorum Ne yaptın ki Benim İçin
Gözlerinde Bitip Tükenmek İstedim Sadece
Ağlıyorum Duymuyorsun Dört Duvarda Her gece
Canımı Alsada Rabbim Bu Bedenden Ölüm Olsada Vazgeçmem
Biliyorsun Sen Yıllar Geçsede Zerreni Alamaz Yüreğimden
Cehennem Olsada Bana Sensizlik Korkmuyorumki Ölmekten
Belkide Mutluluk Bana Haramdır Kızmıyorum Sana Gerçekten

 Arsız Bela
İçim Yanar Sensizken Kolay Değil Ayrılık
Ben Sensiz Bir Dünya Düşünmem Artık
Gideceksin Biliyorum Fayda Etmez Hiçbirşey
Yalandan Olsa Bir Kez Gül Yüzüme Öldürme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder