10 Aralık 2012 Pazartesi

asi styla dünya ahiret bacımsın şarkı sözleri

asi styla şarkı sözleri
her ne kadar ünümü kesmeye çalışsalarda
her ne kadar sana yaptığım parçaları
senin dinlemene engel olsalarda
bu kalpte sen olduğun sürece
bu dilde ne isyan biter ne feryat
hadi çek babaa

al canım senin olsa burda
yak beni yak kül olam burda
vur beni vur beni hiç acıma
senin olsun bu sevda

yine deli oldum yine isyan var
esti deli gönül bu canda sen var
yürekte bi sızı içinde sancılar
ben sana doyamadım bilekte kan var
boş boş bakıyor bana insanlar
hem deli değilim yar hasretim var
vur vur bu gecede aksın kanlar
emdiğim sütü haram etti yalanlar
bir koğuş düşün bende bi mahkum
kolda kelepçe ben sana sustum
bilemez kimse sende duruldum
şimdi konuşuyorum herkes sussun
işte uyandım yan antep yan
unutmuş beni can dediğim can
her bir cümlem sana hasret yar
dünya ahiret bacımsın ulan

ASİ STYLA ŞİİR
olmayacak bir duamıydı sevdamız
yalan bakan gözlerine aldanmışım
yazıklar olsun bana
senin için vazgeçtiğim ailemin
seni kurban ederim tırnağına
ulan sen kimsin be kimsin
azıcık seviyorum dedim g+tün mü kalktı
sen varya kendini özel sanan zavallı şımarıksın

al canım senin olsa burda
yak beni yak kül olam burda
vur beni vur beni hiç acıma
senin olsun bu sevda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder