12 Aralık 2012 Çarşamba

asi styla deli var şarkı sözleri

Asi StyLa [ DeLii Varrrr ] 2oı2 New Track

asi styla şarkı sözleri

Benim gücüm yetmez sana
Hele şu triplere baksana
Altımda yoktur araba gidiyorum ben
Gaziantep memleketim bir hoş olur sevmelerim
Alamıyorum demelerim Sevemezsin sen

KizLar aRtik beyaz yatLi pRensLeRini bekLiyoR
Beyaz atLı pRensLeRde masaLLa tekLıyoR
mucızeLeR bı baskaydı feRhat aRtık sevmıyoR
AysequLun sucu neydı fıLmLeRde oynuyoR
Ayna Ayna Söyle Bana Hayra Alametmidir
Karşımdaki bulunmaz hint kumaşı değildir
Gözlerinde sürmeler ve giyer kısa mayolar
Cilveleri doyumsuzdur dudaklarında rujlar
Masallarda kalmış artık destan oldu aşklarım
Gelmiyorsa zorlama salla gitsin aslanım
Baklavanın içine konan fıstık gibiydin
Saçmaladım galiba biraz süslü biriydin
Gelme artık istememki bitti işte aşkımız
Masal gibi başlamıştı sonunda var ayrılık
Tövbe artık istemem sevmekmi oyna get
Gaziantep memleket aramıyorum çekte get
Kızlar artık beyaz yatlı prenselerini bekliyor

Beyaz atlı prenslerde masallarda tekliyor
Ferhat artık sevmiyor ayşegül'ün suçu neydi filmlerde oynuyor
Ayna ayna söyle bana hayre alamet midir?

Unutmaki karşımdaki bulunmaz hint kumaşı değildir...




Gaziantep memleketim bir hoş olur sevmelerim

Alamıyorum demelerim Sevemezsin sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder