26 Mayıs 2013 Pazar

asi styla gel hele gülüm gel hele part 2 2013 şarkı sözleri

asi styla gel hele gülüm 2013 part 2 şarkı sözü

utanma güzelim benden gözlerime bak
ben utanıyormuyum senden
boş ver lan boşver dışlasınlar beni beyefendiler
boşver dışlasınlar beni hanımefendiler
boşver dışlasınlar beni süt kızları
alay etsinler dalg a geçsinler
onlar ne anlar sevmekten
ben seni yazarım seni söylerim
adım serseriyle boşver güzelim
off ciğerim off bu kaçıncı gurbet kaçıncı hasret

nakarat
Seher yeli selam söyle yarime
Gel hele de gülüm gel hele
Beni kula kul eyledi bu sene
Gel hele de gülüm gel hele
Değme kuşlar konmaz iken dalıma
Gel hele de gülüm gel hele
Gurbet eli yol eyledik bu sene
Gel hele de gülüm gel hele

Asi Styla Rap
öyle böyle yazdım işte
dertten baş ne varki bir söyle
ben kendi yaşantımı yazıyorken
hayatı ona toz pembe gelirken
nasıl anlatırım nasıl söylerim
gelme istemiyorum git güzelim
sen bir gülersen ben bin gülerim
oy gülüm dertlerini ben çekeyim
Allahım günahını bana yazsın
ahirette bile yine seni severim
gülüşüne yanarım gözüne kurbanım
sen gülünce cenneti hatırlarım
ölünce geleceğini bilsem güzel
canımı kırpmadan bu canıma kıyarım
adını kalbime aşk diye yazdım
sen bir yolcusun bende hancıyım
ey göz rengi bana yabancı güzel
gözlerinle gelsin bana bu ecel
eğer kaderde kavuşmak yoksa
inan ağlarsa mahşerdeki melekler
Allahım kurtar beni dertten
istiyorum bunu en içlerimden
alın yazım ben oy kara bahtım
gülmedi gitti bu kadarim ezelden
bi şarkı yazdım bugün ciğerden
ciğer ateşi daha betermiş ölümden
kalbim yandı bugünde kederden
diyorki bana çek git bu şehirden
eğer mutlu olacaksa yürekten
kafama sıkar gideim ben hafiften

Asi Styla şiir
off gülüm dertli gülüm
ne anlar halimizden süt kızları
ne anlar halimizden beyefendiler
seni sevdiğimi yazdığım için
adıma serseri demişler
boş ver güzelim boş ver bırak dışlasınlar beni
boşver dümdüz adip ezip geçsinler beni
ben seni severim seni söylerim
seni isterim sen gelirsen gerisini neyleyim
yüreğim yanıyor of ciğerim of
bu kaçıncı gurbet bu kaçıncı ayrılık
içim yanıyor içim

nakarat
Seher yeli selam söyle yarime
Gel hele de gülüm gel hele
Beni kula kul eyledi bu sene
Gel hele de gülüm gel hele
Değme kuşlar konmaz iken dalıma
Gel hele de gülüm gel hele
Gurbet eli yol eyledik bu sene
Gel hele de gülüm gel hele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder