26 Şubat 2013 Salı

asi styla kadere isyan edemem artık şarkı sözleri

SLower Hüseyin

Gelme Sen İstemem SensizLiğe Alıştım
Kaderim Yazılmış Doğuştan Oy Canım


Asi StyLa

Benim Hayatım Bir Film Kaç Senaryo Çizilmiş
Oyuncular Belki Basit Kenar Semtten Seçilmiş.
Bir Genç Vardı Senaryoda Hayatı Hep Kesilmiş.
Bir kız Varki Anlatamam Kendini Çok Beğenmiş

Tabi Uzaktan Bakınca Mutlu Mesut Bir Aile
Dilim Varmaz Anlatamam Hayatımı Kimseye
Yaşıtlarım Ellerinde Kalem Tutar Her qece
Ben O Saatte Dışardaydım Binmek İçin Servise

Evde Yemek Olmuyordu Tokum Derdim YaLandan
YaLan Atmak Huyum Değil Üzülmesin Ey aNam
Gözlerimi Kapatınca Yalvarırdım Allaha
Al bu Canımı Allahım Çıkmayayım Yarına

Gizli Gizli Ağlıyordu Kurban Olam Ben Anam
Sen Evin Direğisin Kaldır Başını Dur Babam
Evde Şeker Kalmayınca Çay İçmezdik Biz Ulan
Gizli Kalsın İstemezdim İşte Bu Taner Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder